Enter your search keyword or phrase and press enter.

15 maja, 2021

FLORE QUO – INNOWACYJNY LUKSUS

FLORE QUO – INNOWACYJNY LUKSUS

Nowa luksusowa marka lifestyle’owa, FLORE QUO, wprowadziła na rynek kopertówkę Viva, pierwszą kolekcję kopertówek Made in Italy.

FLORE QUO narodziło się z zachęcania klientów do wyboru zrównoważonej mody, jednocześnie dając im możliwość zmiany wyglądu od czasu do czasu. Dobry projekt to zrównoważony projekt dlatego kopertówka była przedmiotem badań ponieważ opracowywano możliwość wymiany ozdób umieszczonych przy zapięciu. Zapięcie z klejnotów, wysadzane kryształami można zmieniać, tak aby dopasować je do okazji, nastroju albo stroju,  stanowi to niezwykły mariaż mody i biżuterii. Podobnie jak biżuteria, innowacyjne torby FLORE QUO mogą być ponadczasowe i zachowują swoją aktualność przez długi czas.

Projektując i konstruując torby z wymiennymi ozdobami przy użyciu najnowszych technologii (od drukowania 3D prototypów w celu uniknięcia marnowania materiałów, po wykorzystanie najnowszych technologii CAD do projektowania skomplikowanych, wysadzanych klejnotami zapięć), FLORE QUO daje możliwość swoim klientom aby mogli dłużej korzystać z produktu

FLORE QUO to dzieło Florence Tsang, prawniczki, której pasja do mody, biżuterii i zrównoważonego rozwoju zainspirowała ją do ponownego wynalezienia klasycznej kopertówki i innych toreb, które będą dostępne wkrótce. Szukając innowacji w projektowaniu i doskonałości wykonania, Florence jest pionierem w nowej kategorii akcesoriów, które łączą modę i biżuterię w unikalny sposób.

Nazwa marki została zainspirowana łacińskim pochodzeniem słowa Florence (rozkwitam) i łacińskim zwrotem Flōrēbō quōcumque ferar (będę się rozwijać, gdziekolwiek się udam). FLORE QUO wytycza szlak dla prawdziwie nowoczesnego rodzaju luksusu.

Pragnienie Florence, by przywrócić jakość akcesoriom modowym, w które kobiety inwestują i które mają zamiar nosić przez długi czas, skłoniło ją do poszukiwania najwyższych standardów rzemiosła na całym świecie.

Wymienne, przypominające klejnoty zapięcia stwarzają wiele możliwości dla eleganckich, kochających modę i stylowych kobiet, które lubią bawić się akcesoriami. Kobiety będą mogły kupić mniej torebek ale poprzez akcesoria będą mogły zmieniać ich wygląd.

Marka wierzy, że luksus nie musi odbywać się kosztem planety, a jej pasją jest ograniczanie swojego wpływu na środowisko tam, gdzie to możliwe. W związku z tym dokłada wszelkich starań, aby na wszystkich etapach produkcji unikać niepotrzebnego plastiku, używa opakowań wykonanych z materiałów z certyfikatem FSC i projektuje opakowania tak, aby zmaksymalizować możliwość recyklingu.

Kopertówka  Viva jest obecnie dostępna w dwóch wykończeniach:

Black Nappa – ma zewnętrzną powłokę z gładkiej skóry Nappa, zapewnia prawdziwie klasyczne i trwałe wykończenie. Wnętrze jest starannie wyściełane gładką skórą jagnięcą. Do torebki dołączone są dwie ozdoby w kolorze antycznego złota: królewski ornament w postaci korony, składający się ze zdekonstruowanych skrzydeł motyla i ozdobiony kryształami Swarovskiego oraz figlarny ornament w kształcie litery V. W zestawie znajduje się również piękny łańcuszek w kolorze antycznego złota.

Purple Viva jest także znakomicie wykonana, na zewnątrz ma wzmocnioną skórę cielęcą. Skóra poprzez specjalne cięcia nadaje kopertówce wyjątkowego wyglądu oraz daje możliwość  uzyskania dwóch  wykończeń torebki – wygładzonego lub puszystego. Wnętrze kopertówki to jedwabista, jagnięcia skóra  zapewniająca luksusową miękkość. Ten model zawiera kultowe, wymienne ozdoby w kształcie korony i litery V firmy FLORE QUO ze starego złota, inkrustowane kryształami Swarovskiego, z wygodnie odpinanym łańcuszkiem.

W sezonie wiosna – lato 2021 marka wprowadzi do sprzedaży kopertówkę Viva w kwiecistym kolorze  z firmowym nadrukiem FLORE QUO, skontrastowanym z jasnoróżowym wnętrzem ze skóry Nappa. Grafika firmowa dla FLORE QUO została zaprojektowana przez uznaną artystkę  Joannę Green i przedstawia dwa kwiaty, z których  rodzi się kopertówka Viva. Bauhinia blakeana ( kwiat drzewa orchideowego) reprezentuje Hongkong, miejsce narodzin kreatywnej założycielki marki, a irys florencki to kwiat, który przez wieki był symbolem Florencji i oznacza region, w którym narodziła się Viva.

FLORE QUO to ponadczasowy design i nienaganne rzemiosło, które przetrwa próbę czasu i trendów.

Czarne i fioletowe kopertówki Viva dostępne są w sprzedaży detalicznej w cenach od 4 100 zł do 8 100 zł.


Instagram / #Luxuryboutiquemagazine