Enter your search keyword or phrase and press enter.

24 października, 2021

JUMEIRAH PORT SOLLER MALLORCA – WYRAFINOWANIE I BEZKONKURENCYJNA OBSŁUGA

Po nieprzyjemnych 18 miesiącach dwóch lockdown’ów, ciągłych testów na Covid i wielu smutnych wiadomościach, podniecenie towarzyszące dawno oczekiwanej podróży, choć z koniecznymi ograniczeniami, jest po prostu ogromne.

Przylecieliśmy bez żadnych niespodzianek na lotnisko Palma de Mallorca, przeszliśmy przez ochronę i odprawę celną, a dalej czekała na nas klimatyzowana, super luksusowa limuzyna, która zawiozła nas do Jumeirah Port Soller. Przejazd z lotniska do hotelu był bezproblemowy i trwał zaledwie 30 minut.

Zostaliśmy bardzo ciepło przywitani przez portierów hotelowych i pracowników recepcji, a pyszny świeży sok pomarańczowy i chłodny ręcznik, dały nam tak upragnione orzeźwienie po podróży. Wkrótce zostaliśmy odprowadzeni do naszego Junior Suite na siódmym piętrze, z widokiem, który z pewnością był jednym z najbardziej spektakularnych na wyspie. Z przykrością przyznam, że ze względu na obostrzenia, nie miałam w ostatnim czasie zbyt wielu okazji do podróżowania, tym bardziej cieszę się, że od razu trafiłam do pokoju hotelowego z widokiem zapierającym dech w piersiach! Widoki na morze, klify i otaczające góry były całkowicie oszałamiające, siedziałam i chłonęłam je na południowym balkonie przez dobrą godzinę. Stres opuścił mnie całkowicie już po chwili podziwiania fantastycznej panoramy.

Hotel znajduje się na szczycie klifu, z widokiem na wspaniałe krajobrazy morskie, ocean poniżej mieni się jasnym lazurowym błękitem, a super jachty na horyzoncie czynią widok jeszcze bardziej poetyckim.

Rozpakowaliśmy się zaraz po zapoznaniu z licznymi udogodnieniami w pokoju – elektryczne zasłony, ogromne szklane, przesuwne drzwi na balkon z miękkimi leżakami, bajeczny pokój kąpielowy z prysznicem walk-in i dużą wanną.

Mieliśmy garderobę, sejf, do wyboru herbaty i kawa, mini-bar i w końcu ogromne i wystawne łóżko king size. Nie miałam zamiaru tracić dnia na sen, ale nie mogłam się doczekać wieczoru i chwili kiedy położę się spać w tym wspaniałym łóżku!

Tego dnia wstaliśmy bardzo wcześnie, postanowiliśmy więc odpocząć przy basenie infinity na ósmym piętrze, usadowiliśmy się pod parasolem z naszym pierwszym wakacyjnym koktajlem i kanapką klubową i natychmiast zasnęliśmy, wsłuchując się w łagodną muzykę przy basenie i ciche rozmowy innych gości hotelowych.

Hotel jest po prostu ogromny, rozciąga się na krawędzi klifu, ale działa jak w zegarku. Zespół Jumeirah zapewnia, że pobyt jest na najwyższym poziomie, Twoje życzenia są spełniane szybko i z miłym uśmiechem.

Jest to najbardziej elegancki hotel, prawdziwy klejnot w koronie Jumeirah Group, wyrafinowany i niezwykle stylowy, zapewnia mnóstwo wspaniałych i zróżnicowanych doświadczeń kulinarnych.

Śniadanie zjedliśmy w Cap Roig Brasserie na oszałamiającym tarasie z widokiem na cudowny ocean. Nazwana na cześć czerwono wyglądającej ryby, która zamieszkuje wybrzeże Soller, Cap Roig Brasserie oferuje najwyższej jakości świeże, sezonowe produkty, pochodzące bezpośrednio z Morza Śródziemnego, idealne na romantyczny wieczór.

Sa Talaia Pool Bar oferuje prawdziwie relaksującą atmosferę i doskonałe menu, którym można delektować się przy basenie lub we wnętrzu. Serwuje lekkie przekąski inspirowane lokalnie pozyskiwanymi składnikami, idealne po orzeźwiającej kąpieli w basenie.

Spędziliśmy wspaniały wieczór w Sunset Lounge, słuchając DJ-a grającego świetną muzykę. To był przyjemny wieczór, siedząc na wysokich, wygodnych krzesłach, delektując się przysmakami inspirowanymi kuchnią Nikkei, będącą połączeniem kuchni japońskiej i peruwiańskiej. Seabass ceviche lub tiradito w połączeniu z wyborem światowej klasy koktajli. Szczerze mówiąc, mogłabym tu jadać co wieczór, nie sądzę, żeby kiedykolwiek znudziła mi się atmosfera i bajeczne doświadczenia kulinarne, które mają do zaoferowania.

Es Fanals by Javier Sorano Es Fanals to restauracja, która ożywia tradycyjną hiszpańską kuchnię poprzez bogaty wybór tapas. Są to kolejne inspirujące przysmaki do delektowania się, obsługa i wiedza personelu była niesamowita, jedzenie smaczne, a widoki oszałamiające.

Hotel znajduje się zaledwie pięć minut jazdy taksówką do Port Soller, gdzie znajduje się wiele restauracji, kawiarni i barów, ale nie czuliśmy potrzeby opuszczania hotelu, ponieważ wybór w jego obrębie był wystarczający. Cieszyliśmy się każdą restauracją w Jumeirah Port Soller i właściwie nie mogliśmy wybrać między nimi, śniadanie w Cap Roig było idealne, podobnie jak Paella, którą delektowaliśmy się tutaj jednego wieczoru, tapas w Es Fanals było wysublimowane, podobnie jak wspaniałe japońsko-peruwiańskie dania. Podczas gdy rozkoszowaliśmy się relaksem przy basenie, kilka koktajli wczesnym wieczorem zdecydowanie wydawało się być 'rzeczą’ nie do pominięcia.

Mówiąc o relaksie, miałam szczęście cieszyć się godziną w spa oddając się w kompetentne ręce jednej z terapeutek, udało jej się wprowadzić mnie w głęboki sen, a po dwudziestu minutach w strefie relaksu przy basenie spa czułam się w pełni żywa, zrównoważona i pobudzona.

Obsługa hotelowego concierge nie ma sobie równych,  oferując doskonałą wiedzę na temat lokalnych atrakcji i restauracji. Wraz z załogą Perfect Charter Mallorca spędziliśmy kilka wyjątkowych godzin na spektakularnym jachcie podczas rejsu o zachodzie słońca, podczas którego nie zabrakło bąbelków i przekąsek (partner Jumeirah Port Soller). Jest to niezwykle romantyczny i zabawny sposób na spędzenie czasu wczesnym wieczorem i zobaczenie wspaniałego jurajskiego wybrzeża Majorki. Jacht może pomieścić do 10 osób, więc na romans czy luksusową imprezę nadaje się doskonale.

Jeśli czujesz potrzebę zwiedzenia tej pięknej wyspy Majorki, tak jak my, Roig Drive Mallorca oferuje fantastyczną usługę wynajmu luksusowych samochodów. Wybraliśmy się na przejażdżkę bajecznym kabrioletem Mini wzdłuż linii brzegowej, wjechaliśmy na górskie drogi, w kabriolecie czuliśmy się swobodnie i stylowo. Samochód został wysłany do hotelu wcześnie rano i odebrany w dniu naszego wyjazdu, w pełni ubezpieczony i z bakiem pełnym paliwa. Doskonale dopełnił naszą podróż.

Dziękujemy całemu zespołowi Jumeirah w Port Soller za królewską opiekę, a ponieważ traktujecie po królewsku wszystkich swoich gości, z pewnością do Was wrócimy.