Enter your search keyword or phrase and press enter.

4 maja, 2022

Poznaj Brytyjkę, która stoi za ultraluksusowymi podróżami, które co roku są nagrodą dla najlepszych nominowanych do Oscara

Poznaj Brytyjkę, która stoi za ultraluksusowymi podróżami, które co roku są nagrodą dla najlepszych nominowanych do Oscara

Cleo Anderson – kuratorka luksusowych podróży dla hollywoodzkiej elity.

Jak co roku, 25 nominowanych do Oscara (wśród nich Steven Spielberg, Judy Dench i Nicole Kidman) otrzymało najgłośniejszą i najdroższą torbę z prezentami na świecie. W torbie tej często znajduje się zaproszenie na ultraluksusową wyprawę, która dla wielu jest tą jedyną w życiu podróżą, o jakiej się marzy. Wielu ludzi nie wie, że ekspertką od luksusowych podróży, która co roku wybiera te niesamowite wycieczki dla hollywoodzkiej elity jest Brytyjka. Cleo Anderson, specjalistka ds. luksusowych podróży i założycielka Anderson Media Group – międzynarodowej agencji PR zajmującej się luksusem.

To właśnie Cleo jest kobietą, która stoi za tymi specjalnie przygotowanymi wyjazdami. Przez ponad dekadę Cleo współpracowała z luksusowymi hotelami na całym świecie i prowadziła kampanie PR zarówno dla ekskluzywnych hoteli butikowych, jak i dużych ośrodków. Podróżując po całym świecie i doświadczając tego, co hotele mają do zaoferowania, Cleo nie ma sobie równych w umiejętności odróżniania tego, co wydaje się wyjątkowe od prawdziwego luksusu. Przez ostatnie kilka lat Cleo starannie wybierała najbardziej unikatowe pobyty na świecie, aby przygotować ekskluzywną torbę upominkową „Everyone Wins”. Również w tym roku została mianowana kuratorem luksusowych podróży będących częścią „Everyone Wins”, przez Lash Fary, twórcę projektu.

„Niezwykła podróż stała się kamieniem węgielnym dla naszej podziwianej torby prezentowej 'Everyone Wins’. To wielki przywilej, że pracujemy z Cleo, dzięki której możemy mieć pewność, że co roku mamy coś naprawdę wyjątkowego do zaoferowania nominowanym. Każde miejsce sprawdzone jest przez doświadczoną profesjonalistkę, więc mogę bez obaw i z niesamowitą dumą oferować je jako nagrodę.” – zauważa Fary.

Tegorocznym zwycięzcą konkursu na ekskluzywny hotel został Turin Castle, wyjątkowy obiekt położony w bujnej szkockiej scenerii, wybudowany w 1659 roku. Obiekt posiada dziesięć sypialni i oferuje kompleksową obsługę kamerdynera, wyżywienie, powitanie przez kobziarza w dniu przyjazdu, prywatną degustację ginu oraz w pełni spersonalizowaną obsługę konsjerża.

Wcześniej Cleo szukała daleko i  bardzo szeroko, aż w końcu wybrała Faro Cumplida jako wyjątkowy, luksusowy hotel, w którym pobyt powinien być jednym z prezentów dla nominowanych. Ten prywatny hotel z latarnią morską, położony na Wyspach Kanaryjskich w Hiszpanii, oferował takim gwiazdom jak Leonardo Di Caprio, Tom Hanks i Scarlett Johanson romantyczny wypoczynek w czterech luksusowych apartamentach, z basenem z widokiem na Atlantyk i widokiem na Wyspy Kanaryjskie.

Cleo przyznaje: „Poszukiwanie wyjątkowych, luksusowych wyjazdów, na które zaproszenie mogłyby znaleźć się w torbie prezentowej każdego roku, może być trudnym zadaniem, ponieważ jest tak wiele wspaniałych miejsc do wyboru. W czasach, gdy branża hotelarska bardzo ucierpiała z powodu pandemii, jest to wspaniały sposób, aby pokazać obiekty, które naprawdę mogą tego teraz potrzebować – bycie włączonym do programu to dla wielu hoteli jak trafić w dziesiątkę. Zawsze szukam obiektów i miejsc, które są w jakiś sposób ekskluzywne, wyjątkowe i zapewniają luksus, za którym wszyscy teraz tęsknimy.”

Cleo jest obecnie w trakcie podejmowania decyzji, który luksusowy hotel lub hotele bedą brane pod uwagę podczas przygotowywania przyszłorocznej, ekskluzywnej torby prezentowej dla nominowanych, a obecnie ma na oku kilka prywatnych wysp w Tajlandii i na Bahamach.

Niezależnie od tego, kim okażą się szczęśliwi uczestnicy wypraw, Hollywood jak zawsze będzie w centrum uwagi. Oczywiście pamiętajmy, że  „wszyscy wygrywają”.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.theandersonmediagroup.com

PROGRAMY MOTYWACYJNE I LOJALNOŚCIOWE

Instagram / #Luxuryboutiquemagazine