Enter your search keyword or phrase and press enter.

20 września, 2023

„Dining with nature” – CANA&Wojciech Modest Amaro

„Dining with nature” – CANA&Wojciech Modest Amaro

14 września mieliśmy przyjemność uczestniczyć w wyjątkowym evencie. W podwarszawskiej Dębówce na Forgotten Fields Farm Agnieszki i Wojciecha Modesta Amaro odbyło się wydarzenie „Dining with nature”, zorganizowane przez producenta luksusowych kuchni ogrodowych CANA. Luxury Boutique znalazł się w gronie opiniotwórczych mediów poruszających tematykę lifestylową, designu, architektury i oczywiście tematykę kulinarną. Goście wydarzenia mieli okazję delektowania się nietuzinkowymi propozycjami Chefa Amaro przygotowywanymi na kuchniach ogrodowych CANA, a cała uczta miała miejsce w otoczeniu natury. Nie mogło być zresztą inaczej, ponieważ kuchnie CANA przeznaczone są do działania w warunkach zewnętrznych i to nie tylko w sezonie letnim, ale nawet w zimie, stąd hasło wydarzenia „u nas lato trwa przez cały rok”. Idea outdoor living & cooking, czyli stylu życia łączącego gotowanie i spędzanie wspólnego czasu na łonie natury była motywem przewodnim, a także spoiwem kuchni CANA i kuchni Wojciecha Modesta Amaro. Ważnym motywem była także estetyka, która obejmowała wyrafinowany design kuchni ogrodowych CANA, sztukę serwowania specjalności Chefa Amaro oraz naturalne piękno Forgotten Fields Farm, z której pochodziły sezonowe produkty wykorzystane do przygotowania potraw. Współpraca pomiędzy dwoma „kuchennymi” brandami dopiero się zaczyna, ale jak deklarowali Jarosław Goraj, CEO CANA Concept oraz Wojciech Modest Amaro – jest wizja, wspólna pasja i pomysły na przyszłość.

CANA – polska marka luksusowa na eksport

CANA to jedyna polska marka luksusowych kuchni outdoorowych. W Krakowie działa biuro projektowe, showroom oraz atelier, w którym tworzone są prawdziwe arcydzieła zaprojektowane według indywidualnych projektów i gustów. Do grona użytkowników kuchni CANA dołączają kolejni klienci z zagranicy, a CANA potrafi wygrywać z europejską konkurencją w takich krajach jak Anglia czy Francja i to nie z powodu ceny, ale z powodu jakości oraz designu.

Naszą wizją jest, aby marka CANA była nie tylko powodem do dumy dla całego zespołu, ale także wizytówką Polski za granicą. Działamy na rynku dóbr luksusowych, na którym poprzeczka zawieszona jest niezwykle wysoko. Wierzymy jednak, że dzięki odpowiedniej strategii i jej konsekwentnej realizacji, jesteśmy w stanie zbudować silną markę, która będzie inspiracją dla innych polskich firm z dziedziny designu i produkcji rzemieślniczej.

CANA – rozwój biznesu poprzez innowacje

Chcielibyśmy udowodnić, że innowacje to nie tylko domena branż wysokich technologii, ale mogą także występować w produkcji rzemieślniczej realizowanej na zamówienie. Wdrożyliśmy innowacje produktowe obejmujące rozwiązania konstrukcyjne wpływające na jakość, estetykę oraz elastyczność designu.

Planujemy także innowacje procesowe, to znaczy chcemy zachować wyjątkowość produktów wynikającą z produkcji rzemieślniczej, a jednocześnie stosować automatyzację i podejście systemowe. Co więcej, pracujemy nad tym, aby zapewnić naszym klientom i partnerom unikalne doświadczenia w kontakcie z marką poprzez niekonwencjonalne i niestandardowe rozwiązania w obszarze obsługi i marketingu. Innowacyjność jest wpisana w DNA marki CANA.

Cztery pory roku z kuchnią outdoorową CANA

Kuchnie CANA są przystosowane do działania na zewnątrz nawet w skrajnych warunkach atmosferycznych. Są odporne na deszcz, mróz i promieniowanie UV. Wysokogatunkowa stal nierdzewna, naturalne spieki kwarcowe czy sklejka szkutnicza to przykłady starannie dobranych materiałów, które sprawiają, że kuchnie CANA idealnie nadają się do w pełni funkcjonalnego użytkowania nie tylko w lecie, ale również w zimie. Idea stworzenia kuchni ogrodowej która „żyje” cztery pory roku jest wpisana w historię i genezę marki CANA.

Nowoczesne technologie i kunszt mistrzów rzemiosła CANA

Kuchnie ogrodowe CANA to konstrukcja przemyślana od początku do końca. Począwszy od projektu, poprzez dobór materiałów, a skończywszy na produkcji rzemieślniczej. Monolityczne moduły ze stali szlachetnej i naturalne spieki kwarcowe to efekt zastosowania najnowszych technologii.

Z kolei precyzyjne wykończenie każdego najmniejszego detalu kuchni to owoc kunsztu i doświadczenia mistrzów rzemiosła CANA na ostatnim etapie produkcji. Elementy stalowe czy drewniane poddawane są wielokrotnym procesem uszlachetniającym, co na końcu daje efekt rękodzieła najwyższej próby.

Komfort jak w domu i wyposażenie wiodących marek

Z ideą outdoorowego gotowania związane jest wyzwanie przeniesienia na zewnątrz w pełni funkcjonalnej kuchni domowej. Znalazło to odzwierciedlenie w wyposażeniu i rozwiązaniach zastosowanych w kuchniach ogrodowych CANA. Grille gazowe i elektryczne, płyta indukcyjna, winiarka czy w pełni funkcjonalny zlew oraz liczne udogodnienia pozwalają w pełni czerpać przyjemność z gotowania i przebywania w ogrodzie lub na tarasie.

Kuchnie ogrodowe CANA wyposażone są w najnowsze urządzenia wiodących na świecie marek włoskich, amerykańskich, niemieckich. Dążąc do spójności designu wybraliśmy nie tylko modele o najwyższej jakości, trwałości i wydajności pracy, ale także o klasycznym, eleganckim wyglądzie i subtelnych manipulatorach, które idealnie wpisują się w estetykę oraz stylistykę kuchni CANA.

Blaty w kuchniach CANA – niebanalne wzornictwo, w 100% naturalne i bezpieczne

Blaty w kuchniach ogrodowych CANA wykonane są z wyselekcjonowanych włoskich i hiszpańskich spieków kwarcowych, które charakteryzują się zróżnicowanym i oryginalnym wzornictwem. Dzięki temu możemy je dopasować do ogrodów czy tarasów o różnej stylistyce. Wzory spieków mogą przybierać charakter kamienia naturalnego, metalu czy też niezliczonych odcieni betonu architektonicznego.

Spieki kwarcowe są odporne na zarysowania i przebarwienia oraz skrajne warunki atmosferyczne. Powstają z naturalnych minerałów i nie są podatne na działanie wilgoci oraz wody. To wszystko sprawia, że spieki nadają się idealnie do użytku w kontakcie z żywnością, nawet w skrajnie wysokich temperaturach.


Instagram / #Luxuryboutiquemagazine