Enter your search keyword or phrase and press enter.

11 maja, 2021

Jezioro Como Inspiruje – olśniewająca kolekcja New Augustine Jewels..

Jezioro Como Inspiruje – olśniewająca kolekcja New Augustine Jewels..

Świętowanie końca ograniczeń najlepiej robić w dobrym stylu. A to nie może być prostsze: Augustine Jewels, wielokrotnie nagradzana brytyjska marka luksusowej biżuterii ręcznie robionej, właśnie ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej wiosennej kolekcji w swoim butiku Notting Hill.

Zainspirowana światłem, kolorem i czystością legendarnego włoskiego jeziora, nowa kolekcja Augustine Jewels celebruje obietnicę nowego życia po długim okresie izolacji.

Zespół Augustine Jewels zaprojektował przepiękny zestaw ręcznie robionej kolekcji składający się z kolczyków, pierścionków i naszyjników. Hołd złożony miłośnikom jeziora Como, od poetów i pisarzy, takich jak Shelley i Hemingway, po współczesnych celebrytów, George’a i Amala Clooney’ów, nowe projekty wplatają czystość jeziora, olśniewające kolory i motyw high-society w nieodpartą wizytówkę koloru i stylu.

Kolekcja oferuje trzy różne kombinacje kamieni szlachetnych, wszystkie odznaczające się odważną i urzekającą elegancją. Kamienie szlachetne oprawione w 9-karatowe złoto i srebro to wspaniały i niezwykły turkusowy topaz, jasnożółty cytryn i żywy zielony perydot – zapewniają eksplozję stylu w odważnych zestawach.

Alexandra Morris Robson, założycielka i dyrektor kreatywna Augustine Jewels, powiedziała: „Kiedyś ludzie zamawiali obrazy, aby udokumentować swoje wspomnienia z podróży. Dziś te wspomnienia i marzenia można uwiecznić biżuterią, która upamiętnia odkrycia, piękno i pogoń za szczęściem ”.

„Uwielbiam sprawiać, by kobiety czuły się lepiej, a kombinacje kamieni szlachetnych w nowej kolekcji zostały zaprojektowane tak, aby nasi klienci poczuli spokój, pewność siebie, miłość i szczęście. Nasze kamienie szlachetne zapewniają kobietom piękno, siłę i niezależność.

„Jako rozwijająca się firma brytyjska, jesteśmy bardzo dumni z tego, że w minionym roku przeszliśmy przez ograniczenia, które były dla wielu tak trudne. Mamy nadzieję, że wraz z premierą kolekcji Como będziemy mogli rozpocząć radosny i swobodniejszy okres dla nas wszystkich ”.

 

PROGRAMY MOTYWACYJNE I LOJALNOŚCIOWE

Instagram / #Luxuryboutiquemagazine