Enter your search keyword or phrase and press enter.

14 października, 2023

STADION ETIHAD: JEDEN Z NAJBARDZIEJ LUKSUSOWYCH OBIEKTÓW W PREMIER LEAGUE

STADION ETIHAD: JEDEN Z NAJBARDZIEJ LUKSUSOWYCH OBIEKTÓW W PREMIER LEAGUE

Z czym kojarzy Ci się luksus? Kiedy myślisz o luksusie, prawdopodobnie nie przychodzi Ci do głowy rzecz zdawałoby się tak odległa jak stadion piłkarski. W ostatnich latach jednak, coraz bardziej w świecie sportu liczy się sposób i jakość przyjęcia gości zainteresowanych oglądaniem na żywo sportowego wydarzenia. Zarządy stadionów sportowych zdają sobie z tego sprawę i inwestują duże kwoty w rozbudowę infrastruktury stadionowej i tworzenie usług stojących na najwyższym poziomie. W ten sposób stadiony przyciągają klientów VIP, dla których udział w widowisku jest jednocześnie okazją do spotkań i rozmów biznesowych.

Ligą piłkarską, w której trend do świadczenia luksusowych usług dla wybranych kibiców jest brytyjska Premier League. Niektórzy z najbogatszych ludzi na świecie są obecnie właścicielami klubów piłkarskich Premier League i ich celem jest zadziwienie świata sportowego i świata biznesu udogodnieniami jakie zapewnia stadion piłkarski.

W rezultacie ogromny nacisk kładzie się na ekskluzywność i traktowanie klientów bardziej jako gości niż kibiców. Nowoczesne stadiony są budowane z myślą o gościach korporacyjnych bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Przykładem takiego obiektu jest Etihad Stadium w Manchesterze.

Manchester City to marka globalna

Manchester City jest obecnie globalną marką, a jego drużyna piłkarska jest jedną z najlepszych na świecie. Od zawodników oczekuje się zdobywania trofeów każdego roku. U bukmacherów zajmujących się Premier League, Manchester City jest faworytem do zdobycia tytułu . W Europie są faworytami Ligi Mistrzów UEFA, do obrony tytułu zdobytego w czerwcu tego roku.

Manchester City wygrał Premier League w poprzednich trzech sezonach. Drużyna jest wielką atrakcją, a stadion musi odpowiadać ambicjom kibiców i władz klubu. Celem są regularne zwycięstwa w Lidze Mistrzów, by zwiększyć rozpoznawalność i znaczenie swojej globalnej marki. Aby to osiągnąć, klub musi odnosić sukcesy nie tylko na boisku, liczy się też konkurencyjność oferty samego stadionu.

Historia stadionu Etihad

Etihad Stadium został zbudowany na Igrzyska Wspólnoty Narodów w 2002 roku i pierwotnie był znany jako City of Manchester Stadium. W tamtym czasie był uznawany za stadion nowoczesny. Ale zmiany jakie nastąpiły po igrzyskach, spowodowały, że stał się jeszcze bardziej atrakcyjny i pełen nowoczesnych udogodnień.
Inwestycje sięgały 40 milionów funtów. Nowi właściciele kupili Manchester City FC i zainwestowali znaczne środki w stadion i otaczający go kampus.

W klubie panuje przekonanie, że ambicje na boisku muszą iść w parze z ambicjami poza nim. Zaowocowało to znacznymi ulepszeniami infrastruktury na stadionie, ponieważ klub stara się być o krok przed konkurencją.

Powody, dla których Etihad Stadium się wyróżnia

Etihad Stadium posiada kuchnię, która może obsłużyć 6000 gości, hotele na miejscu i luksusowe loże executive. Ale jedną z wyjątkowych i luksusowych funkcji Etihad Stadium w dniu meczu jest miejsce w Asahi Tunnel Club. Tutaj goście racząc się winem i spożywając wykwintne jedzenie, mogą obserwować, jak piłkarze ustawiają się w tunelu zanim wyjdą na boisko.

Niewiele jest obiektów sportowych na świecie, gdzie goście mogą usiąść i obserwować zawodników, którzy mają wyjść na boisko i walczyć o punkty w zawodach. To wyjątkowe doświadczenie jest dostępne właśnie na stadionie Etihad.

Kiedy goście wchodzą do pokoju gościnnego na Etihad Stadium, wierzą, że będą pod dobrą opieką.

Klub piłkarski stara się być największym i najlepszym na świecie. Konkuruje z nowymi stadionami w Madrycie i Monachium, a także z obiektami sportowymi o wyjątkowo wysokich standardach gościnności korporacyjnej. Władze Etihad Stadium nie będą więc chciały zawieść fanów klubu.

 


Instagram / #Luxuryboutiquemagazine